יום ראשון, 1 ביולי 2012

פיצחו את הסוד: כך תנצח באח הגדול!! בוא לגלות את התכונה החשובה ביותר שתגרום לכולם לאהוב אותך!!


כולם רוצים שכולם יאהבו אותם.

אני רואה את זה בעיקר אצל נשים שמגיעות אלי לאימונים ולתהליכי ליווי אישיים, מצד אחד הן מספרות בתשוקה והתלהבות שהן רוצות להגשים את החלומות שלהן ומרגישות כי הגיע הזמן שלהן לפרוח ולהצליח וכי הן מרגישות שזה ממש קרוב, אך מצד שני הן לא עושות עם זה כלום בגלל המחשבה שאולי אנשים בסביבה הקרובה שלהן לא יאהבו אותן אם הן יעשו את מה שהלב שלהן קורא להן לעשות, אולי זה יכול לפגוע במישהו בטעות אם הן יעשו את מה שהן יודעות בפנים שהן רוצות בכל ליבן לעשות.

הן רוצות לרצות את כולם, שכולם יקבלו אותן שכולם יפרגנו להן ושכולן יאהבו ויאשרו אותן ואת מה שהן עושות.
גם גברים חוטאים ברצון הזה...

למה אני מתכוון כשאני אומר "חוטאים ברצון הזה"?

"חוטאים" כי זה לא הגיוני שכולם יאהבו אותך!!

אין אדם בעולם שכולם אוהבים, אין אדם בעולם שכולם מעריצים או מעריכים, על כל אדם הדעות חלוקות ותמיד יהיו את אלה שלא יאהבו ושלא יקבלו ושיהיו ציניים או שזה פשוט לא הטעם שלהם וזה בסדר אבל מה שבטוח הוא שאין מצב שכולם יאהבו אותך.
אני נוטה להגיד בנימה משעשעת לאותן נשים וגם לגברים שמגיעים אלי לאימונים ולטיפולים ש"אם לישו זה לא עבד כנראה שגם לך זה לא יעבוד".

מבלי להיכנס לפרשנויות דתיות כאלה ואחרות, ישו היה אדם פשוט שהפיץ אהבה לעולם ואמר ש"אם מישהו נותן לך סטירה תפנה את הלחי השניה" כדוגמא למצב שאם מישהו אלים אליך באופן מילולי או פיסי אל תחזיר לו באלימות, תחזיר לו באהבה וכך אתה בעצם עוצר את גלגל האלימות שעובר מאדם לאדם בעולם, אל תשיב באותה מטבע, תשיב תמיד בטוב, זו הייתה תורתו.
הוא היה אדם שהטיף לטוב ולשלום ואהבה והיה נעים עם כל האנשים ולמה אני מספר לך את כל זה – כדי שתבין שאפילו אותו בסופו של דבר הוציאו להורג!! הזוי אבל אמיתי, אז אם לישו בכבודו ובעצמו זה לא עבד, שכולם יאהבו אותו, כנראה שגם לך זה לא יעבוד.

דוגמא נוספת היא ראש הממשלה שלנו, אדם שאוהבים רק כ-3 מיליון אנשים וכל השאר שזה עוד 4-3 מיליון לא אוהבים אותו, אפילו את ראש שממשלה שהוא האדם הכי חזק במדינה, אוהבים רק חצי וכל השאר לא אוהבים ויש כאלה שגם מזלזלים או שונאים שזה קיצוני, אבל יש גם כאלה והוא עדיין ראש הממשלה, הוא האדם החזק במדינה ועצם זה שרק חצי אוהבים אותו זה מספיק לו כדי להיות ראש ממשלה.
אז לרצות שכולם יאהבו אותך זה לא הגיוני ואפילו מטורף ובכל זאת, האם יש תכונה אחת שאם ניתן עליה דגש ונתרכז בה נוכל למשוך אלינו יותר אנשים?
לגרום ליותר אנשים להגיד לנו "כן"?
האם יש תכונה אחת מעל שאר התכונות שגורמת לאנשים להימשך לאנשים אחרים ולהרגיש נח ומשוחרר לידם?

כן. יש.

היום אנו חיים בזמנים שכל הטלוויזיה היא ריאליטי, זה מה שמושך אנשים וזה מה שהכי מוכר אבל נשאלת השאלה, למה?
למה אנשים לא רוצים לראות שחקנים אלא הם רוצים לראות אנשים אמיתיים במצבים אמיתיים?

התשובה היא פשוטה, אותנטיות.

אנשים אוהבים, נמשכים ומרגישים בנח ליד אנשים אותנטיים.
אנשים היום לא רוצים לראות משחק, הם רוצים לראות אמת.
אותנטי לפי המילון אומר = מקורי, אמיתי, אמין.

כשמסתכלים על כל הזוכים בתוכניות הריאליטי למיניהן בין אם זה האח הגדול או כוכב נולד, The Voice, הישרדות, או כל תוכנית ראליטי אחרת, יש דבר אחד משותף לכל הזוכים במקום הראשון וזה נכון לגבי הריאליטי בארץ או בעולם כולו.

כל המנצחים הגדולים - אותנטיים.

בין אם זאת נינט, או ג'קי מהאח הגדול, או קטלין רייטר / יובל דיין (שלדעת כולם הייתה אמורה לזכות אם הייתה ממשיכה), אלירז שדה, ג'קו אייזנברג והדוגמאות הם אינסופיות.
הקהל אוהב אותנטיות.

אנשים אוהבים להתקרב לאנשים אמיתיים ומתרחקים מאנשים מזוייפים שנראים כאילו הם עוטים על עצמם מסיכה, שהם לא הם, שהם לא חיים את החיים של עצמם אלא הם חיקוי של מישהו או משהו אחר.
בתוכניות ריאליטי של כישרונות דוגמת כוכב נולד או דה וויס, אפשר לראות בצורה ברורה שלא בהכרח הכישרון הגדול ביותר הוא זה שיזכה, אלא זה שיהיה הכי אמיתי, טבעי, אורגני.

מי שאמיתי הוא כובש, כריזמטי, משפיע ואנשים אוהבים אנשים משפיעים, אנשים נמשכים לכריזמה.

זה לא אומר שאותו אדם אותנטי יגיד את האמת שמה שהעולם חושב שהיא האמת, אלא הוא יגיד את האמת שלו, הוא ילך עם האמת הפנימית שלו וזה מה שהעם אוהב, זה מה שהעולם אוהב, זה מה שאתה אוהב באנשים שאתה מעריץ, אולי לא ידעת להגדיר את זה אבל משהו באמת שלהם שמשך אותך אליהם, עצם זה שהם היו אמיתיים עם עצמם ועם הרצונות שלהם והתשוקות שלהם וחיו ופעלו לפי ספר החוקים שלהם – שהם בטוחים שנכון לעשות מבלי לפגוע כמובן באף אחד אחר, הם עשו את הדברים שהם חושבים שצריך ונכון לעשות.
הם חיו וחיים את החיים שלהם ולא חיים של אף אחד אחר.

זוכרים את אותם אנשים שהזכרתי בהתחלה? אלו שמגיעים אלי לפגישות ומספרים כי הם מרגישים שאנשים אחרים יכולים להיפגע אם הם ילכו עם הלב שלהם?

אני מסביר להם כי אין לנו שליטה על זה שאנשים אחרים יפגעו או לא, יש הרבה אנשים בעולם שהקטע שלהם זה להיעלב, להתעצבן ולכעוס והם ימצאו את הדרך לעשות את זה איתך או בלעדיך.
אתה חייב להבין את זה!!! הם ימצאו את הדרך להיעלב, להתבאס או להיפגע איתך או בלעדיך!!! 

זה לא קשור אליך!! זה יוצא עליך כי אתה זה שבסביבה אבל זה לא בגללך, זה בגללם, הם תמיד כאלה אבל הם לא יודו בזה כי הם יאשימו אותך – אבל עליך להיות חכם יותר ולדעת את הדברים האלה, זה לא קשור אליך, זה נטו הם וכמובן שאני מדבר על מצבים בהם אדם עושה משהו מבלי שום כוונה לפגוע בצורה ישירה או עקיפה במישהו אחר.
אסור לך לתת לאנשים האלה לעצור אותך או לגרום לך להרגיש אשם על מי שאתה באמת, עליך לבחור לצידך אנשים שיעזרו ל"אני האמיתי" שלך לפרוח ולא כאלה שיגרמו לך להרגיש רע על מי שאתה.

בחזרה לאנשים האותנטיים מהריאליטי - ברור שהמדינה והקהל יצביעו לאנשים האלה, כמו ג'קי או אלירז או קותי, הם לא הכי חכמים או אינטליגנטיים ולפעמים ההפך הגמור אבל כנראה שלא צריך להיות חכם גדול כדי שיאהבו אותך, צריך רק להיות אמיתי שזה אומר ללכת עם האמת שלך ולהיות כנה, לדבר מהלב, כי זה מה שכובש אנשים ואין הרבה כאלה היום, שהולכים עם האמת שלהם, שמדברים מהלב.
אנשים שמסתכלים על האנשים האותנטיים מהצד – מעריצים אותם, כי הם מפחדים לחיות את החיים שלהם, הם מפחדים ללכת אחרי החלומות שלהם ולעשות את הדבר שהם חושבים שהוא הנכון, כי מרוב שיש כל כך הרבה קולות ורעשי רקע בחוץ, אנשים איבדו את הקול הפנימי שלהם.
אנשים אותנטיים אלו אנשים שחיים בקשר הדוק עם הקול הפנימי שלהם, הם עושים את מה שהם מאמינים בו, מה שהקול שלהם בפנים אומר להם לעשות, יכול להיות שהם יטעו ויכול להיות שהם יהיו צודקים, אבל כך או כך הם את הבחירות שלהם עושים מהבטן של עצמם ולא מתוך לחצים של הסביבה.

יובל דיין במעמד הפרישה מדה וויס זאת הדוגמא הטובה ביותר, הניצחון כבר היה אצלה ביד, היא כבשה את המדינה באמת שלה, בטבעיות שלה, באותנטיות שלה ובסוף החליטה שזה לא נכון לה להמשיך לגמר, היא את הבחירות שלה עושה לבד וזה מה שכבש את המדינה כבר מההתחלה, הטבעיות שלה, הנאמנות שלה לעצמה, לאמת שלה.
טבעיות ונאמנות של אדם לאמת הפנימית שלו - כובשת אנשים.

כאן האבסורד הגדול מכולם כי דווקא היום כולם רוצים להיות מישהו אחר ואם הם יהיו הם עצמם הם ישיגו את כל מה שהם מחפשים, אבל הם לא לומדים להיות עצמם, הם כל הזמן מחפשים דרכים חדשות להיות מישהו אחר בצורה טובה יותר ואמינה יותר, במקום להיות הם עצמם בצורה הכי אמינה שהם יכולים.

היום אנשים חיים לפי הטבע של השכן שלהם, ההורים שלהם, הפחדים שלהם, או לפי הסלבריטי שהם מעריצים אבל את הטבע שלהם עצמם הם מזניחים והם לא מבינים למה הקול הזה בפנים לא עוזב אותם, אותו קול שאומר להם שהם צריכים לעשות משהו שונה לגמרי מהעבודה המשרדית שהם עושים, אבל הם לא מקשיבים לקול הזה וממשיכים ללכת למשרד כל יום שנה אחרי שנה והקול הזה בפנים לא עוזב אותם, הוא גם לא יעזוב, כי הקול הפנימי של האוטנטיות שלך שרוצה לטובתך לא יעלם לעולם, הוא יעלם מהעולם רק כשאתה תעלם מהעולם ואלו הם הבשורות הטובות.

המהות שלך לא יכולה להיעלם, אתה יכול להסתיר אותה, להתעלם ממנה אבל לא למחוק אותה זה גדול ממך, זה אלוהים שיושב בתוכך ומנחה אותך למקום שלך, למקום שאתה אמור להיות בו באופן טבעי, במקום שנולדת להיות בו, מקום ששם אתה כמו דג במים אבל למדת מהחיים שדברים צריכים להיות קשים, שצריך להתאמץ, להלחם, לעבוד קשה כי רק ככה מצליחים ושורדים ומתבססים. להתבסס...איזו מילה מזעזעת, כמה חלומות היא הרגה המילה הזאת.
זאת המגיפה של כל האנשים שחיים בחוסר אותנטיות, הם מפחדים שהם לא יתבססו, כאילו שהמשמעות של החיים זה "להתבסס".
הלו?!?!?! אם עדיין לא קלטת, בסוף של החיים האלה אין פאנץ', בסוף מתים, זה נגמר, אנחנו הופכים להיות ארוחה לתולעים!!
נראה לך שהרצון להתבסס הוא המשמעות של כל העניין הזה?
שהרצון לקרקע יציבה זה הסיפור של החיים?
הקרקע בעולם הזה לעולם לא תיהיה יציבה וזה כל היופי, זה כל הקסם שנמצא כאן, זה עולם לא יציב ולא תוכל למצוא כאן יציבות בשום דבר גם לא בעבודה המשרדית הכי טובה בחברת ההייטק הכי טובה ואתה יכול לקחת כדוגמא את גל הפיטורים הגדול ביותר שהיה בהיסטוריה על ידי החברה הגדולה ביותר בזמנו,
IBM.

זה הזוי ולא הגיוני לחפש יציבות בעולם שאין בו יציבות, בדיוק כמו לחפש ברז לאמבטיה בחנות בגדים – זה לא הגיוני.

עשרות אלפי אנשים איבדו מקומות עבודה בגלל שחיפשו יציבות ולא הלכו עם הלב שלהם.
הם עבדו על משהו שלעולם לא יהיה שלהם, במשרד של מישהו אחר, מבזבזים את החיים שלהם על להגשים את החלומות של הבעלים שלהם.

בעולם הזה, אם תרצה או לא תרצה אתה מגשים חלומות, אם זה לא החלומות שלך זה החלומות של הבוס שלך.


אנחנו לא חייבים לאהוב את האנשים האותנטיים, למען האמת זה אפילו מאיים ומעצבן שיש כאלה שמרגישים נח וטבעי עם עצמם אבל גם כשהם מעוררים בנו התנגדות מסויימת, אנחנו לא יכולים להתעלם מהם, הקסם והנוכחות שלהם יציקו לנו אבל לא יעברו לידינו, זה יכבוש אותנו גם אם לא נודה בזה.
לכל אחד יש את הכח בתוכו להפוך להיות אדם אותנטי ולהגיע לאמת שלו.
האמת היא שהוא לא צריך "להפוך" לאותנטי אלא הוא רק צריך לחזור לעצמו, למהות שלו, לאיך שהוא נולד, לאמת שלו ומשם כל הטוב פורץ החוצה בצורה טבעית והיעוד, הסיבה שלשמה אתה בעולם הזה מתגלית בצורה טבעית וברורה ופתאום אתה מבין למה אתה כאן.
מבין זה לא נכון להגיד, אתה יודע למה אתה כאן. יודע בכל גופך בלי צל של ספק.
זה משהו שכל אחד יכול לעשות אם רק ידע את הדרך הנכונה להגיע לשם כי כל אחד נולד ככה, זה הטבעי של כולנו אך רובנו בורחים מהמקום הטבעי שנולדנו אליו מתוך הרצון "להתבסס" "להתייצב" "להסתדר בחיים קודם כל"  עם עבודה מסודרת שמדכאת לך את החיים ורק אחר כך תחשוב על לעשות את מה שאתה חולם לעשות, מה שלא עוזב אותך לרגע למרות כל הניסיונות להסתיר.

האבסורד הגדול ביותר הוא שאנחנו מתפלאים איך עם כל הטוב והשפע שיש בעולם היום, אינסוף של אפשרויות והזדמנויות, אנשים נמצאים היום על תרופות נוגדות דיכאון הרבה יותר מאי פעם.
פשוט.
הם לא חיים את החיים שלהם, הם חיים חיים של מישהו אחר וכל זמן שלא תחייה את החיים שלך אתה תיהיה בדיכאון.
כל זמן שתחייה שאיפות, מטרות או אמת של מישהו אחר אתה תיהיה בדיכאון.
אולי תעשה כסף, אולי יעריכו אותך, אבל בפנים אתה תיהיה בדיכאון.
ואם זה ככה אז בשביל מה אתה חי?
אני מזמין אותך לשאול את עצמך את השאלה הזאת מחדש.
כי החיים זה לא: או "להתבסס" או "ליהנות ולכייף כל יום".
זה לא או זה או זה.
זה יכול להיות גם וגם.

אולי אתה לא חושב ככה וגם כל אלה שמסביבך לא חושבים ככה, אבל יש המון אנשים שחיים ככה, אתה לא תשמע עליהם ואתה גם לא תראה אותם כי מבחינתך הם לא קיימים, למרות שאתה קורא עכשיו מילים שכתב בנאדם שחי ככה ומתפרנס טוב מאד ממה שהוא אוהב לעשות.
אני קם כל יום בבוקר לעוד יום של משחק וכייף וכל יום שעובר זה רק מתגבר.
אני יודע שזה אפשרי לכל אחד כי לא תמיד הייתי ככה.
אתה לא תיהיה מאושר אם תמשיך לעשות דברים שלא עושים אותך מאושר בזמן שבבטן שלך אתה יודע שאתה צריך להיות במקום אחר ולעשות משהו אחר, מוזר ככל שזה יכול להיראות לסובבים שלך – בשבילך זה הכי הגיוני וטבעי בעולם.

הרי מהות החיים היא להיות מאושרים לא?
בשביל זה אתה עושה את מה שאתה עושה לא?
"יציבות" "להתבסס" "להסתדר קודם ואז אני יחייה את החלומות שלי" – לא עשה אף אחד מאושר אף פעם למען האמת זה רק עשה אנשים בדיכאון.

אז אם אתה או את רוצים לקבל את הכוחות, לעשות מעשה וסוף סוף ללכת עם האמת שלכם כי אתם מבינים שאתם חיים רק פעם אחת בגרסה הזאת שלכם עם הגוף הזה והשאיפות האלה והתשוקות האלה, זה סרט חד פעמי!

אני מזמין אתכם לצאת לדרך שלב אחרי שלב, בצעדים קטנים ובטוחים ובליווי אישי מיומן מקצועי ואותנטי.

אתם מוזמנים ליצור איתי קשר עוד היום כי אני מאמין שאם אלוהים נתן לך חלום או שאיפה לדבר מסויים הוא גם נתן לך את הכוחות להגשים את אותה שאיפה, אלוהים הוא לא מתעלל הוא לא ישים לך חלום בראש מבלי לתת לך את הכוחות להשיג אותם ועליך האחריות למצוא דרכים להוציא החוצה את הכוחות האלה שחבויים בך, הכוחות האלה שנמצאים בך כבר עכשיו.

אני יכול לעזור לך לגלות ולהוציא אותם החוצה אחת ולתמיד אתה רק 
צריך לרצות וליצור קשר.

אייל אברהם לוי
טיפול - אימון - תוצאות


חשוב לזכור: לכל בעיה או מצב יש פיתרון.
האמת שאת הפיתרון כבר מצאת כאן ועכשיו.

אתה לא לבד, צור קשר וביחד נפתור את זה.

כדי ליצור עימי קשר דרך הפייסבוק לחץ כאן


זמין לכל שאלה, אין כזה דבר שאלה לא חשובה: 
052-8225722



eyal@levilife.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה